Facebook training

  • Direct aan de slag met SEO

  • 200+ tevreden klanten

  • Je mag zelf de locatie & datum bepalen

  • Tijd en aandacht voor elke vraag

Facebook is één van de makkelijkste manieren om in contact te komen met de doelgroep. Een account is namelijk zo gemaakt. Maar hoe kun je een zakelijke Facebookpagina nu effectief inzetten? En hoe kun je meten wat de resultaten zijn?

Wat leer je tijdens de Facebook training?

Tijdens de training leer je hoe je de juiste doelgroep kunt bereiken en welke meerwaarde Facebook heeft. Wij vertellen aan de hand van casussen en opdrachten hoe je de Facebookpagina het beste kunt inzetten en welke KPI’s je hiermee kunt behalen. Je leert:

  • Het belang van content op Social media
  • Opstellen van een contentstrategie
  • Bepalen van jouw doelgroep
  • Interactie met jouw doelgroep
  • Meten van resultaten
  • Koppelen van Facebook en Instagram

Wat kun je na de Facebook training?

Het resultaat van deze training is dat je de kansen en mogelijkheden van Facebook kent en hierop in kunt spelen. Na de training kun je zelfstandig een Facebook plan inrichten en laten slagen. Je kunt samenhangende berichten maken die jouw doelgroep aanspreken. Je kunt de resultaten van je inspanningen inzichtelijk maken.

Voor wie is deze training?

Deze training is geschikt voor iedereen die zakelijk met Facebook aan de slag wil gaan of méér uit social media wil halen, bijvoorbeeld: ondernemers, communicatiemedewerkers en (online) marketeers.

Informatie

Duur: 4 uur
Locatie: Hof van Otten 1
7771 JA Hardenberg
of op locatie naar keuze
Aantal deelnemers:     minimaal 2
maximaal 8

 

Andere trainingen

Is de Facebook training net niet wat je zoekt? Bekijk dan onze andere social media trainingen. Uiteraard bieden we ook nog andere online marketing trainingen aan. Is iets nog niet duidelijk of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op.

Offerte aanvragen

Je naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Bedrijfsnaam

Aantal deelnemers

Je bericht

“Why use social media? Because marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.”

– Seth Godin

Onze instructeurs

Thomas Pastink
Thomas PastinkDigitaal Strateeg
Nick Neppelenbroek
Nick NeppelenbroekDigitaal Marketeer